2016. augusztus 18., csütörtök

12. fejezet - Egyáltalán lehet normálisan közöni?!

* Borka Jane Williams szemszöge *

Mikor felkeltem, kint sötét volt. Óvatosan bújtam ki az alvó Louis mellől, majd mosolyogva léptem a hatalmas üveg elé, ami szinte egy falnyi helyet elfoglalt. Tökéletesen láttam onnan az egész várost kivilágítva, ami gyönyörű volt. 
Majd ránéztem az órára és rájöttem, hogy még csak este 8. Figyeltem a várost, amikor két kéz simított végig az arcomon. 
-   Van valami kívánságod? - kérdezte mosolyogva Louis. 
-   Itt van wellness, ugye? - vigyorogtam rá. 
-   Értettem hercegnőm. - nyomott puszit az arcomra. - Csak mi ketten vagyunk itt, tehát ne pazarold az idődet fürdőruhára. 
-   Louis! - nevettem el magam, majd a táskámhoz mentem. 
-   Csak egy tanács volt! - rántott vállat mosolyogva. 
Bevonultam a fürdőbe átvenni a fürdőruhámat, majd mikor készen lettem kimentem, majd Louis ment be. Mikor átöltözött, elindultunk le. Gyönyörű volt az uszoda rész is, ahogy az egész hotel. 
-   Hát, ha már itt vagyunk! - vigyorgott Louis, amikor egy medence mellett mentünk el, majd felkapott és beledobott. 
Nevetve, de duzzogva másztam ki, majd siettem utána. 
-   Olyan gonosz vagy! - mondtam, amikor utol értem. 
-   Gyere Durci! - húzott magához oldalról, majd egy puszit nyomott az arcomra. 
Egy jakuzzihoz mentünk, majd beültünk. 
-   Sose gondoltam volna, hogy egyszer egy ilyen helyen leszek veled! - mosolyogtam rá. 
-   Sose gondoltam, hogy valaha költök ennyit egy nőre és azt se, hogy nem húzom meg első éjszaka. - mondta, mire megforgattam a szemem és lefröcsköltem. 
-   Néha együtt fürödhetnénk. - kacsintott rám. 
-   Neked mindenről perverz gondolataid vannak? - sóhajtottam mosolyogva. 
-   Miközben téged nézlek? - vigyorgott. - Igen, olyankor mindenről
-   Idegesítően romantikus lettél. - ingattam a fejem mosolyogva.
-   Idegesítően romantikus? - nevette el magát.
-   Pontosan. - bólintottam mosolyogva, majd az egyik hajtincsemet kezdtem piszkálni és csavargatni. - Cseppet sem vagy az a Louis, aki mindenkinél előkelőbbnek tekintette magát.
-   Ettől még jobb versenyző vagyok. - vigyorgott rám.
-   Álmodozz. - forgattam a szemem, majd felkeltem és kimásztam a jakuzziból, majd megcéloztam egy sima átlag medencét, majd beleereszkedtem.
-   Most szépen itt hagytál! - horkantotta.
-   Hát gyere. - rántottam vállat vigyorogva. - Még fiatal vagyok hozzá, hogy órák üljek egy meleg bugyogó vízben!
-   Néha annyira kislányos vagy! - mondta, miközben bekecmergett a medencébe.
-   Hát ezt nagyon tudom sajnálni. - rántottam vállat mosolyogva, majd kiszúrtam egy táblát, ami azt ábrázolta, hogy a mellette lévő ajtó egy liftet rejt, ami felvisz a tetőre, ahol szintén medencék vannak. - Gyere! - másztam ki vigyorogva.
-   Minek? - kérdezte sóhajtva.
-   Mert találtam valamit, csak gyere! - mondtam mosolyogva, mire sóhajtva jött utánam.
Kinyitottam az ajtót, majd megtaláltam a liftet. Megnyomtam a legfelső gombot és büszkén vigyorogva néztem Louis-ra.
-   Hogy találtad ki, hogy ez itt van? - kérdezte értetlenül.
-   Használom az eszem. - nyújtottam rá a nyelvem.
-   Én is szoktam. - forgatta meg a szemét.
-   Persze, ezért kellett bemásznom a kocsid ablakán. - nevettem, majd kiléptem a liftből, ugyanis felértünk.
Egy hatalmas medence volt, amibe rögtön beleugrottam, majd mikor felúsztam Louis karba tett kézzel, vigyorogva nézett rám.
-   Ez elég gyerekes volt! - mutatott a táblára, amire rá volt írva, hogy ugrálni tilos.
-   Szerinted ezeket a szabályokat ki tartja be? - könyököltem ki a medence szélére vigyorogva. - Mert szerintem soha senki.
-   Imádom, hogy mindig mosolyognom kell miattad. - mosolygott rám, majd a medence szélére ült, a lábait a vízbe lógatta és onnan figyelt.
-   Gyere! - fogtam meg a kezét vigyorogva.
-   Nem. - rázta a fejét. - Úszkálj Én, pedig nézlek. - bólogatott vigyorogva.
-   De nem akarok egyedül úszkálni! - nyafogtam.
-   Nem tudsz rávenni, hogy bemenjek. - ingatta a fejét mosolyogva.
-   Lou! - nyafogtam mosolyogva. - Légyszi! Legyél jófiú!
-   Idomítasz? - kérdezte felhúzott szemöldökkel vigyorogva.
-   Olyasmi. - kuncogtam.
-   Jutalmat még nem kaptam semmiért! - vigyorgott.
-   Ha bejössz, kapsz! - vigyorogtam rá.
-   És tetszeni fog? - kérdezte pimasz vigyorral.
-   Remélem. - mosolyogtam, majd elléptem előle, mire óvatosan beleereszkedett a vízbe, majd elém lépett.
Kezeimmel átkaroltam a nyakát, majd kissé pipiskedve megcsókoltam, mire elmosolyodott és a kezei a derekamra csúsztak.
-   Jegyezd meg! - vigyorogtam rá, miközben a homlokom az övének döntöttem. - Mindig megszerzem amit akarok! - kacsintottam rá nyertes mosollyal.
-   Én is Kicsim és ez most csak is Te vagy! - mondta perverz vigyorral, majd egy csókot nyomott a nyakamra, amitől kirázott a hideg. - Nem lenne rossz ötlet visszamenni a szobánkba. - cirógatta az oldalam, de szólni se volt időm, hiszen rögtön kiültetett a medence szélére, majd kimászott és Én is felálltam.
Rögtön elkapta a kezem, majd kb. húzott maga után egészen a liftig. Megnyomta a megfelelő gombot, majd elengedte a kezem. Ahogy kinyílt az ajtó, húzott tovább és amikor sikerült rohanva kinyitnia az ajtót, majd betolt maga előtt, majd bevágta maga után és kulcsra zárta. Letámadta az ajkaimat, de szinte rögtön megjött az eszem és a eltoltam a mellkasánál.
-   Louis, Danielle elméletileg a barátnőd. - néztem rá.
-   Kibaszottul nem érdekel semmi Borka, csak Te! - mondta vággyal teli hanggal, majd válaszolni sem hagyott, csak ledöntött az ágyra, majd fölém tornyosult és újra vadul fajta ajkaimat.
Azt hiszem késő elállni a vallomással, miszerint még sosem voltam úgy férfivel...
Tényleg semmi nem érdekelte, de bármennyire vágytam rá úgy, ahogy Ő is rám, egyszerűen muszáj volt megállítanom.
-   Louis... - toltam el, mire sóhajtva egyenesedett fel.
-   Mi bajod?! - horkantotta.
-   Én... - motyogtam.
Oké, azért ez ennél cikibb nem is lehetne, az biztos. De hát engem ismerve, pillanatokon belül még égőbb lesz a helyzet.
-   Kinyögöd még ma? - morgott.
Hogy lehet ezt ilyen helyzetben normálisan közölni?! Egyáltalán lehet ezt normálisan közölni?!
Esküszöm, hogy egész életemben bátornak tartottam magam és soha nem féltem semmitől és nagyjából senkitől, főleg nem mások véleményétől, de most azért mégis.
-   Hát... - motyogtam. - Én szűz vagyok. - nyögtem ki halkan és lesütve a szemem.
Tudtam, hogy ezzel a kijelentéssel tényleg eltaszítottam az egyetlen férfit a földön, aki szépnek tartott és szerelmes volt belém.
Louis idegesen beletúrt a hajába, majd lemászott rólam és már csak az ajtó csukódását hallottam. Csöndesen felültem és kinéztem a hatalmas ablakon, így pont láttam, ahogy elhajt az autójával.
Kösz kedves Louis Tomlinson! Itt hagytál Miami-ban, egy hotelben, ami teljesen üres, egyedül.
Bementem a fürdőbe, lezuhanyoztam, megszárítottam a hajam, majd felvettem a pizsamámat és rendeltem kaját. Oké, a csokifagyit annyira nem nevezném kajának, de mindegy... ahogy megettem, szinte rögtön elaludtam.

* Louis William Tomlinson szemszöge *
Meglepett ez a tény, majd rájöttem, mekkora bunkó paraszt vagyok, hogy otthagytam egyedül. Sose néztem volna ezt ki belőle, hiszen Borkát sose tudnám az ártatlan lányok közé sorolni. 
Mikor visszaértem, halkan nyitottam be és megláttam, ahogy kicsire összehúzódva alszik a hatalmas ágyon, mint mindig az egész testét a takaró fedte és az egész szobát az Ő illata lengte be egy kis csokiillattal társítva, ami oka az üres tálka lehetett. 
Csöndben mentem be a fürdőbe, majd a zuhany alatt szembesültem vele, hogy mennyire undorító dolog volt itt hagyni, aztán egy buliban egy másik lányt meghúzni. 
Utáltam magam, ugyanis tudtam, hogy ezzel rohadtul megbántottam. 

Azt hallottam, ahogy nyílik a fürdő ajtaja, majd néma léptek és megszólalt álmos hangon a kis Hercegnőm. 
-   Louis... - motyogott. 
-   Sajnálom. - nyögtem ki és könnyebb volt kimondani, mint gondoltam volna. 
-   Pontosan tudom, hogy szánalmas vagyok. - mondta halkan. 
-   Emiatt? - kérdeztem értetlenül. - Szerintem pedig pont az ellenkezője! Az a szánalmas, ha egy lány fűvel-fával ágyba bújik. - mondtam. 
Sose voltam még ilyen bölcs...
-   Ne próbálj vigasztalni. - nevetett keserűen. 
-   Nem értelek Borka. - sóhajtottam. - Most azt akarod, hogy vegyem figyelembe azt, hogy szűz vagy és fejezzem be a folyamatos nyomulást, vagy azt, hogy hagyjalak a francba és húzzak a közeledből? 
-   Egyiket sem... - mondta halkan. - Én csak tényként közöltem ezt, hiszen tudnod kellett róla.
-   Vagyis Te akartad? - kérdeztem meglepetten, mire csak szégyenlősen hümmögött. - Azt akarod, hogy Én vegyem el a szüzességed? - kérdeztem meglepetten. 
-   Azt mondtad, szeretsz és Én tényleg szeretlek. - mondta. 
-   Én is TÉNYLEG szeretlek. - emeltem ki. 
-   Igen, azt akarom. - mondta kicsivel határozottabban. 
-   Elhiheted, hogy még soha hasonlót nem akartak tőlem. - mondtam és elmosolyodtam. 
-   Szégyenlem magam... - motyogott. 
-   Miért? - kérdeztem értetlenül. 
-   Mert ettem egy csomó fagyit és így is undorítóan nézek ki. - morgott. 
-   Elhiheted, hogy ez nincs így. - mondtam. - Hidd el, hogy nálad gyönyörűbb, szexibb és egyben aranyosabb lányt még soha nem láttam. - mondtam mosolyogva. - Nem érdekel, hogy van rajtad egy kis felesleg. - mondtam és megnőtt a mosolyom. - Az Én Pufikám vagy és ennyi. 
-   Aranyos vagy. - kuncogott. 
Én közben lezártam a vizet és áttöröltem magam, majd a törölközőmet a derekamra tekertem. Ahogy meglátott Borka szinte láthatatlanul harapta be az alsó ajkát és futtatta végig rajtam a szemét. 
-   Miért van rajtad az? - mutattam a pizsamanadrágjára. 
-   Mert úgy terveztem, haragudni fogok rád. - mondta és elmosolyodott, mire elnevettem magam, majd az ujjaimat a nadrág szélébe akasztottam és megszabadítottam tőle a gyönyörű lányt, majd a hajából is kivettem a hajgumit és végül óvatosan nyúltam be a pólója alá, majd levettem róla a melltartóját. 
-   Örülök, hogy a többit rajtam hagyod! - horkantotta szórakozottan. 
-   Máskor nem fogom. - morogtam kacsintva, mire kinyitotta az ajtót, majd egyszerűen ahogy az ágyhoz ért beledőlt. 
Imádom, hogy sokat alszik, hogy pufibb az átlagnál és azt is, hogy ennyire veszélyes. De egyszerűen szerelmes vagyok már abba is, ahogy összekucorodva alszik. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése