2016. július 20., szerda

7. fejezet - A halál kapujában

* Borka Jane Williams szemszöge *
Reggel bedagadt, kisírt és fájó szemekkel ébredtem. Nem törődtem velük, sem azzal, hogy mennyire fájt, hogy Louis átvert, csak bementem a fürdőbe és lezuhanyoztam. 
Utána felöltöztem és lementem. Annyit láttam a lépcsőről, ahogy Harry megüti Louis-t, aki nem védekezett, majd Harry megint megütötte. 
-   Nem megmondtam, hogy vigyázz rá?! - üvöltött a képébe. - Leszarom, hogy a haverom vagy, mert Ő meg az unokahúgom és senki nem szórakozhat vele! 
Én szó nélkül, teljesen némán lépdeltem le, majd csak akkor vettek észre, mikor leértem. 
-   Harry, befejeznéd?! - néztem rá érzelemmentesen. - El tudom intézni! 
-   Jane, Te sírtál. - jelentette ki. 
-   Micsoda felfedezés. - forgattam meg a szemem, majd hirtelen elkaptam Louis arcát és megnéztem mindkét oldalát. - Nem lilul. - közöltem, majd elengedtem. 
-   Jól vagy? - kérdezte Hazza féltve. 
-   Soha jobban. - rántottam vállat, majd az előszobába mentem. 
Felkaptam a cipőm és a bőrkabátomat és indultam volna, ha Harry nem jelenik meg. 
-   Hova mész? - kérdezte. 
-   El. - közöltem. 
-   Jane, nekem ne játszd meg magad, tudom, hogy teljesen össze vagy törve! - nézett a szemembe. 
-   Mondd, kedves Harold Edward Styles, mit vársz?! - lettem ideges. - Kezdjek el sírni és ölelgesselek? - nevettem keserűen. - Tudod mióta vagyok összetörve?! Mióta Apa börtönben van! 
-   Tudom, de Én utállak így látni! - fogta meg a kezem. 
-   Nem adom meg neki azt az örömöt, hogy megint sírok! - mutattam Louis-ra. - Ja és felőlem addig vered, amíg csak akarod. - rántottam vállat. - Csak ne miattam! 
-   Ő tudja? - bökött a fejével gonosz vigyorral Louis Harry. 
-   Mit? Hogy priuszom van?! - nevettem el magam. - Tudja és tudod mit?! - komolyodtam el. - Kibaszottul örülök, hogy nem vagyok olyan gerinctelen, hogy feldobjam a saját apámat! Nem érdekel, ha emiatt bűnözőnek nyilvánítasz Te, vagy más. - rántottam vállat. 
-   Te bűnözőnek hívtad?! - fordult felé idegesen Harry. 
Ekkor hirtelen benyitott Conrad. 
-   Csönd! - mondta határozottan. - Mindenki indul a pályára, ugyanis fél óra múlva kezdődik a verseny! 
Csöndben bólintottam, majd beültem a szokásos limuzinba. Végig csöndben voltunk, majd végre megérkeztünk. Egészen amíg be nem ültünk az autóban teljes csöndben voltunk. 

* Louis William Tomlinson szemszöge *
Az egyetlen célom már csak annyi volt, hogy legyőzzem Jane-t. Soha semmit nem akartam még ennyire! Egyszerűen tudtam, hogy kegyetlen vagyok, de nem érdekelt! 
Ahogy autóba ültünk, éreztem, ahogy a testem feltöltődik adrenalinnal és egy kör gumi melegítés után beálltunk a rajthoz. 
Tökéletesen rajtoltam, senki nem zavart, rögtön az első helyre kerültem és ügyesen elautózgattam. Jane-t egyszer láttam közeledni, de nem hagytam, hogy előzzön. Tudtam, hogy Őt is a győzelem fűti és ez csak még inkább erőt adott. 
Majd az utolsó előtti körre igencsak felfurakodott és mellém ért. Gyorsított és a belső íven maradt. Az autója közel volt a gumi falhoz, de már elért az Én autóm feléig, mire közeledtem felé, így próbáltam kiszorítani. 
-   Tomlinson, fejezd be! - szólt rám a csapatom, de nem törődtem vele, csak közeledtem. - Tomlinson, az is a mi autónk és a csapattársad! - kiabáltak, de nem érdekelt.
Jane próbált lassítani, amit nem reagáltam le elég gyorsan, így összeértek az autóink, majd gyorsítottam. 
A kivetítőre pillantottam. 
Jane autója hatalmas erővel csapódott a falhoz, majd pörögni kezdett, miközben először Will lökte meg a hátulját, mert nem tudott lassítani, majd egy másik versenyző, akit nem volt időm beazonosítani, mert jött Matt, aki lassított és ki tudta kerülni a lány autóját, ahogy Dylen is, majd a következő is próbálta, de nem tudott eléggé lelassítani, így belecsapódott, mire Jane autója a levegőben pördült meg, majd fejjel lefelé ért földet és kigyulladt. 
Olyan hirtelen történt az egész, hogy fel se tudtam fogni, majd rögtön fékeztem. Az volt a szerencsém, hogy a belső íven autóztam, ugyanis különben biztosan nekem is hasonló lett volna a sorsom. 
Alig bírtam megvárni, hogy az autóm megálljon, már ki is kötöttem a biztonsági övem, majd kiugrottam az autóból, rohantam az égő jármű felé és közben elhajítottam a sisakom. Láttam, ahogy Dylen, Matt és Will is megáll, majd a többi versenyző is lassít, de Ők behajtottak a bokszutcába. 
Rohantam az autóhoz, amit mér visszafordítottak. Ellöktem a szakembereket, akiknek ez az egész a feladata volt és nem törődtem vele, hogy az autó lángol, feltéptem az ajtót. 
-   Uram, lépjen arrébb! - lépett mellém egy mentős, majd a pályát felügyelők közül ketten elvonszoltak az autó mellől. 
Kihúzták Jane-t, miközben az autót oltották. 
-   Louis... - szólt hozzám döbbenten Will. 
-   Baszd meg a kurva életbe! - üvöltöttem teli torokból és ellöktem magamtól a munkásokat, majd Jane mellé guggoltam. - Jane! - kiabáltam. 
Ő próbálta nyitva tartani a szemét, de folyamatosan köhögött a füst miatt. Halkan mondta ki a nevem, mire rögtön megfogtam a kezét. 
Nem tudtam, hogy miért tettem. Ez volt minden vágyam, meg az, hogy ne legyen semmi baja. Egyszerűen hagytam, hogy az ösztöneim irányítsanak. 
-   Jane, nézz rám! - kiabáltam, mire a szemembe nézett és erőlködött, hogy nyitva tartsa a szemeit. - Ne merd becsukni a szemeidet! - üvöltöttem. - Jane, rohadtul tartsd nyitva a szemeidet! Pontosan tudom, hogy mennyire erős vagy és hajtson a vágy, hogy ha most nem hagysz itt, agyonverhetsz! 
-   Nem akarlak. - motyogta és nagyon halványan elmosolyodott, - Nyertél. - mondta még halkabban. 
-   Jane, ne merd becsukni a szemed! - kiabáltam teli torokból. - Szükségem van rád! - mondtam szívből, mert így éreztem. 
-   Jó vicc... - mosolyodott el, majd lecsukódtak a szemei. 
-   A kurva életbe! - üvöltöttem, majd a mentősök kb. elrántottak a közeléből és feltették egy hordágyra, majd betették az autóba és szirénázva és villogva elhajtottak. 
-   Louis, miért?! - nézett rám Dylen. 
-   Mert egy szívtelen köcsög vagyok! - üvöltöttem és erőből belerúgtam a falba. 
-   Komolyan mondtad neki? - kérdezte tőlem elhalkulva Matt. 
-   Komolyan! - néztem rá, majd dühöngve indultam a csapathoz.
Ahogy odaértem, Harry rántott maga elé, majd az ökle az arcomhoz csapódott.
-   Harry baszd meg! - üvöltöttem és az arcomra tapasztottam a kezem. - Tudom, hogy rohadtul az Én hibám, de induljunk már a mentő után!
Ő bólintott, majd beültünk az autóba és megindultunk a kórházba.
Mikor megérkeztünk, rögtön felismertek minket a srácokkal, így tudták, hogy kit keresünk. A meglepett hölgy eldarálta hova kell mennünk, majd rohantunk.
Mikor megérkeztünk, éppen egy nővérke lépett ki az előbb megnevezett ajtón.
-   Elnézést! - kaptam el hirtelen a karját. - Mi van Jane-nel? - kérdeztem határozottan.
Valószínű, hogy nem kicsit ijesztettem rá, legalábbis ez látszott az arcán.
-   Én nem mondhatok semmit, csak az orvos... - motyogott, mire ideges lettem, majd üvöltve káromkodtam egy cifrát. - Újraélesztették és most gépekre van kötve. - mondta félve.
-   Kösz! - köptem oda, majd hirtelen levágódtam a székre mellettem.
Az arcomat a kezembe temettem, majd legszívesebben felkaptam volna azt a kényelmetlen ronda széket amin ültem és a a falhoz vágtam volna.
-   Louis, nyugi! - ült le mellém Harry.
-   Egy idióta vagyok! - kiabáltam, majd a kezemet a zsebembe tettem és mivel a telefonom volt az első amit megtaláltam, erőből a falhoz vágtam azt.
Majd pár perc csönd után megérkezett Rick, Alison és Gemma.
-   Én kikaparom a szemed! - sikította idegesen, de sírva Alison, mire Rick elkapta a derekánál és tartotta, nehogy a közelembe tudjon jönni.
-   Ali, légyszíves fejezd be! - nézett rá mérgesen Harry. - Nem lesz jobb senkinek.
-   De nekem jobb lesz! - mondta mérgesen.
-   Alison, maradj csöndben! - szólt rá Rick. - Baleset volt, ráadásul jelen pillanatban senkit nem érdekel a Te lelki világod!
Mindenki ki volt borulva, teljesen jogosan.

* Borka Jane Williams szemszöge *
Néztem magamat, ahogy feküdtem abban az ágyban. Fura volt magamat kívülről látni, de határozottan kijelenthetem, hogy nem vagyok sem szép, sem különleges. Valójában lazán otthagytam a testemet abban a szobában. 
A folyosón ott ült Louis, aki dühöngött, a húgom sírt, akit a bátyám ölelgetett, Harry valószínű éppen felfogta a dolgokat és a többiek csak némán ültek. 
Anya nem volt ott... jellemző... 
-   Louis, ne játszd az eszed, pontosan tudjuk, hogy leszarod mi lesz velem! - szóltam rá, de senki nem hallott engem. - Ez nem jó! - kiabáltam. 
-  Ki vagy? - lépett felém egy srác. 
Velem egy korú lehetett, elég rossznak tűnt, de örültem neki, hogy valaki hall engem. 
-  Jane Williams. - néztem rá. - Te ki vagy? 
-  Halott. - rántott vállat. 
-  Hát nem úgy tűnik! - néztem végig rajta. 
-  Te is halott vagy. - nevetett ki. 
-  Nem. - vágtam rá, majd megijedtem. - Élek! - mutattam a szoba felé. 
-  Igen, kómában vagy. - bólintott. - Csak idő kérdése és a tested teljesen legyengül és ha esetleg úgy döntenek, hogy életben tartsanak és felébredsz, amire kevés esély van, valószínű járni, enni, inni és beszélni is alig tudsz majd. - magyarázta. 
-  Nem. - ráztam a fejem hevesen. - Én fel fogok kelni! - toporzékoltam, mire elmosolyodott. 
-  Jó hozzáállás kislány, de azért mérd fel, hogy érdemes-e ez! - mosolygott rám. - Fontos vagy-e valakinek. 
-  Nekik! - mutattam a folyosón ülő emberekre. - Vagyis Louis-nak nem, de... - mutattam rá. 
-  Kik Ők? - kérdezte. 
-  Louis valaki, aki csúnyán átvert, Rick a bátyám, Alison a húgom, Harry az unokatesóm, Gemma is az unokatesóm, a három fiú, pedig a csapattársaim. - mutogattam végig. 
-  Louis az, aki miatt itt vagy? - kérdezte. 
-  Igen, de mi a neved? - néztem fel rá. 
-  Zayn. - mosolyodott el. 
-  És Te mióta vagy kómában? - kérdeztem. 
-  Két és fél éve. - mondta keserű vigyorral. - Csak gazdag a családom és reménykednek. De neked még van esélyed. 
-   És hozzád nem járnak be? - kérdeztem. 
-   Egy héten egyszer jön a barátnőm. - nevetett. 
-   Jó, de nekem életben kell maradnom! - dobbantottam határozottan. - Valóra kell váltanom az álmom. 
-   Mi az álmod? - kérdezte kíváncsian. 
-   Autóversenyző akarok lenni és valójában már ez volt a negyedik versenyem, de Louis miatt itt vagyok. - sóhajtottam. 
-   És a szüleid? - kérdezte. 
-   Anyukám hatalmas üzletasszony, apukám börtönben van. - néztem rá. 
-   Miért? - kérdezte.
-   Kocsikat lopott. - néztem rá, mire bólintott.
-   Tudod valamiért az az érzésem, hogy ez a Louis rossz ember, de mégis itt van. - nézett a szemembe.
-   Mire utalsz? - kérdeztem.
-   Teljesen kész van a srác és hiába rossz ember, őszintén kész van! - mosolyodott el halványan. - Mindenképpen élni akarsz, ugye? - kérdezte, mire bólintottam. - És szereted Őt?
-   Nem... - húztam el és elég bizonytalanul mondtam.
-   Jane, nekem nyugodtan elmondhatod az igazat, gyakorlatilag halott vagyok! - mondta biztató mosollyal.
-   Igen. - bólintottam.
-   Akkor hajtson az akarat, hogy élni akarsz! Hogy vele akarsz lenni, hogy a családoddal akarsz lenni, hogy versenyző akarsz lenni! - mondta biztatóan.
-   Köszönöm! - mosolyodtam el.
-   De megérdemled, hogy élj! - nézett rám komolyan. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése